Najnowsza kolekcja plażowa by...

Uwielbiam dostawać maile z takimi nagłówkami. Od razu chce mi się śmiać...
Cóż ciekawego mogę zarzucić na siebie, zacnie krocząc niczym Afrodyta?

1. H&M
pierwsze co mnie oczarowało: "kaftan plażowy" - w sam raz, żeby się związać i pozostać niewidzialną



Choć nie ukrywam, że na takie szorty chyba się skuszę - nawet są w rozmiarze L...


2. RESERVED
Wzorki odpadają, falbanki - o zgrozo, groszki - nie, dzięki no i mój ulubiony strój marynarski - cóż... Za rok - jak mi Ewa Ch pomoże.



3. ZARA
Tu jak zawsze pełne pole do popisu. Myślę, że nawet zdjęć nie warto podawać, bo o ile znajdzie się coś ładnego - to już nie koniecznie na "kobiece" kształty :)
Choć nie, znalazłam coś w sam raz!


Nie straciłam nadziei...
Sklep do którego nie zaglądam zbyt często, gdzie prawie nic nie ma dla mnie (choć rozmiary.... no no - do 50! jak nie wyżej). Jednak po ostatnich zakupach - zachwyt.

4. KappAhl
Duży wybór, przystępne ceny i - to co foczki (rozmiar mam na myśli!) lubią najbardziej - zabudowane majtasy, ładne staniki i tankini :)






 Żyć, nie umierać. Może choć raz będę "piękna"... ;)



Komentarze

Popularne posty