Koszyk - reaktywacja.

Dzień dobry.
Dawno mnie tu nie było.
Ale wracam.
Życie wraca do normy - mam nadzieję.
Wyzwania czekają - mam nadzieję!

Rok 2015 zakończyliśmy bardzo miło!
Święta z wielką niespodzianką.
Przy wigilijnym stole - cztery osoby więcej!
Ola - bardzo się cieszę, że byliście!

Nowy Rok bez postanowień.
Nie będę postanawiać "przeczytam 52 książki w rok". Bo i tak czytam. Czasem szybciej, czasem wolniej - ale sam fakt się przecież liczy.
Nie będę postanawiać "Schudnę xx kg". Bo i tak z Panią Agnieszką działamy. Małymi krokami, ale jednak do przodu.
Jedno co postanowiłam - cieszyć się tym co mam.
A jeśli coś będzie mi przeszkadzało w tym moim małym szczęściu - zmienię to!
Nie warto przecież marnować czasu, życia, energii na bzdury.

Tak!
Głowa do góry!
Wiosna idzie!
Wakacje zaplanowane!
Tylko cieszyć się :)

Komentarze

Popularne posty