Lubisz, lubisz wracać tam gdzie byłaś już.....


Twoje ulubione miejsca?
Na weekend, na wieczorne spotkanie, na randkę....
Każdy ma swoją garść ulubionych miejsc.

Na weekend - uwielbiam Sandomierz, Beskidy...
Na spacery lubię jeździć do Rept. Park, sztolnia, karczma.

Odkrywanie nowych miejsc jest fascynujące.
Już tyle czasu minęło, a ja dopiero o tym piszę...

28 lutego.
Koncert.
Planowany od dawna.
Małżonek znów zawiódł.
Ale powiedzmy, że rozumiem - biznes is biznes...

Jednak moje towarzystwo nie zawiodło - dwie super dziewczyny - Marysia i Agnieszka, dzięki którym ja i Aneta mogłyśmy w ogóle być na tym cudownym wydarzeniu....




NOSPR = Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia.
Koncert: Mitch & Mitch Orchestra & Zbigniew Wodecki.
Z płytą: 1976 A Space Odyss.










Ogrom wrażeń.
Worek emocji przez który nie mogłam w nocy spać.
Choć nie tylko przez koncert. Stres przed ostatnim dniem lutego mocno dał mi się we znaki. Ale to osobny temat.
Wracając do sedna..
Cudowna orkiestra, rewelacyjny Zbychu... I ten klimat...






Cóż. Koncert na długo pozostanie w mej pamięci.
I pewne jest, że dla samego miejsca jeszcze tam wrócę!
Piękna wizytówka Śląska!



Komentarze

Popularne posty