Najlepsza wygrana ever !

Mam szczęście do loterii.

W miesięcznikach dla Pań udało mi się wygrać dużą ilość kosmetyków kolorowych (np. Bobby Brown), kosmetyków do pielęgnacji ciała (np. dr Eris) czy np. bon na dzień w SPA.
Najfajniejszą jednak do tej pory rzeczą jaką złowiłam są czarne, matowe HUNTERy.
Do wczoraj...

Często bywam na spotkaniach dla kobiet w kinach. Najczęściej "Kino na obcasach" w Multikinie. Wczoraj pierwszy raz odwiedziłam Cinema na "Ladies night", o różnicach i tym gdzie fajniej - w kolejnych postach.

Ale do rzeczy. Z wielu nagród jakie można było wygrać, mnie trafiła się najlepsza (subiektywnie, dla mnie): indywidualna konsultacja z osobistą stylistką z MINISTERSTWO WIZERUNKU!

W połowie miesiąca Pani skontaktuje się ze mną, by na spotkaniu zobaczyć moją szafę (trzeba uporządkować trochę jej zawartość :) ), sprawdzić jaki mam typ sylwetki (uuuu, będzie ciężko!), pasujące kolory itp...
Już nie mogę się doczekać!



Komentarze

Popularne posty