Natasza Socha "Rosół z kury domowej".


7 lipca odbędzie się premiera nowej książki Nataszy Socha - Rosół z kury domowej.

Premiera jak premiera, nic szczególnego jeśli nie jesteśmy fanami, maniakami, molami książkowymi.

Ale... Wygrać na FB autorski egzemplarz - to już coś!
Nigdy nie wierzyłam w te fejsbukowe konkursy.
A tu, w przeciągu tygodnia, aż dwa wygrałam!
No!

Książkę dostałam już w formacie pdf. Ale nie lubię czytać na ekranie (dlatego czytnikom mówię stanowcze NIE).
Poczekam na egzemplarz namacalny i wtedy - podzielę się z Wami czy warto czy nie warto.


Choć w tym temacie nie jestem obiektywna - bo dla mnie zawsze watro!
I nie ważne, czy akurat czytam Tosi Karolcię, sobie Niepokorne. Klara, czy czekam na czwartą część Greya (a to już we wrześniu - polskojęzyczna premiera!).

Komentarze

Popularne posty