Pięć grzechów głównych.

Zgrzeszyłam kolejny raz.
Ale już ostatni ( w tym miesiącu).
Obkupiona książkami spokojnie zasiądę do ich czytania.
Promocje na znak.com.pl powinny być zakazane.
Moja biblioteczka powiększy się o:


1. "Dziewczyna w złotych majtkach"

Dość wymowny tytuł.No i 70% zniżki!

2. "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki"
 
miałam już jedno podejście do tej książki, ale nie udało mi się jej dokończyć.
 
3. "Liczby Charona"
 
Wiadomo co czytają matematycy poza opasłymi tomiskami Fichtenholz'a.
 
4. "Trafny wybór" oraz "Podarunek"

Harrego nie umiałam strawić, więc może opowieść dla dorosłych?
A Danielle Steel z ciekawości. Bo to mój pierwszy raz z nią. Tylko obawiam się, żeby nie była to książka na miarę romantica tv.


 
Dziewięć nowych pozycji (reszta TU + jedna pożyczona) do przeczytania. Dużo? Akurat.
Tylko muszę wrócić do jazdy autobusem do pracy.
I skończyć oglądanie Magdy M. (takie starocie mnie dopadły z braku repertuaru w tv).
 

Komentarze

Popularne posty