Pomysły na prezent na Dzień Dziecka...

W obecnej chwili prezenty na 1 czerwca to dość popularny temat na blogach.
Więc i ja go podejmę, ale trochę przewrotnie.
Przedstawię Wam pomysły na prezent.... dla mnie :)
W końcu też jestem dzieckiem!
Ci co mnie tu odwiedzają, wiedzą doskonale, że najlepszym prezentem dla mnie są książki...
I jak tak dalej pójdzie - będę musiała powiększyc domową biblioteczkę :)

Oto lista moich życzeń :)

1. Małgorzata Kalicińska - ŻYCIE MA SMAK





Kalicińską czytałam dość dawno; trylogię "Rozlewiska", Lilkę czy Zwyczajnego faceta. Czy nowa książka będzie tak samo fajna? Czy będzie tematycznie nawiązywała do poprzednich ( a tego nie lubimy...)? Czy zamieszczone przepisy to dobry pomysł na "uzupełnianie" stron?
 
2. Magdalena Witkiewicz - SZCZĘŚCIE PACHNĄCE WANILIĄ,
                                              PENSJONAT MARZEŃ,
                                              SZKOŁA ŻON 





 
Nie czytałam nic tej autorki, a moja wyrocznia - co czytać warto, chyba bardzo polubiła książki Witkiewicz. W szczególności, że poprowadziła spotkanie autorskie!!!Szacun Marta!


3. Katarzyna Michalak - PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE


Czy to kolejna książka z serii - dopisze kilka swoich przepisów? Dość zauważalne były trendy po Rozlewisku Kalicińskiej w pisaniu książek o pensjonatach/ dworkach, a teraz każdy Polak zna się na kuchni... Michalak próbowałam kiedyś czytać, chyba Poczekajkę czy Zachcianek; jednak ilość zmyślonych rzeczy przerosła mój racjonalny umysł. Jak już wspomniałam TU - nałęczowskie przygody były jedyną książka z nutką dziwnych zdarzeń, które mnie zachwyciły.
4. Anna Klejzerowicz - CZAROWNICA,
                                      CÓRKA CZAROWNICY

Po świetnym Liście z powstania muszę obowiązkowo sięgnąć po inne dzieła tej Pani :)
 
 
 
I co? Wiem, znalazłoby się jeszcze wiele ciekawych tytułów: Na krawędzi - nigdy, Na krawędzi - zawsze, Słodkich snów Anno...
Najzabawniejsze jest jednak to, że w domu mam co czytać, ale ta radość z kupowania książek jest silniejsza :)
 
Ps. wszystkie zdjęcia - empik.pl
 

Komentarze

Popularne posty