Blogi tematyczne.

Czy tylko blogi tematyczne mają szansę na sukces?
Czy trzeba konkretnie sprecyzować o czym chce się pisać, żeby odnieść sukces?


Niektóre blogi szczególnie mnie zadziwiają - treść średnia, dużo zdjęć promujących drogie ubrania, a obserwatorów i komentarzy tysiące. Nie będę ujawniała o które konkretnie blogi mi chodzi - bo po co robić im dodatkową reklamę.
Blogi rodzicielskie - która mama nie korzystała z porad tam umieszczanych. Dobrze połączyć się w bólu po trudzie rodzenia, po nieprzespanej nocy czy omawiając rodzaje ulewań, kupek, zupek.
Znam też blogerów recenzentów. W sumie też takim mogłabym zostać bo kilka kosmetyków do testów dostałam.
Ja ze swojej strony chciałabym prowadzić blog o wszystkim, czyli o życiu. Może nie opisując każdy mój dzień, ale poruszając wiele tematów - od tych najtrudniejszych po te prozaiczne, śmieszne.

A Wy co chcielibyście tu przeczytać?



Komentarze

Popularne posty