Róża z Wolskich

Długo zastanawiałam się czego powinien dotyczyć pierwszy wpis.
Dziecko, kuchnia, odchudzanie przed/po ciąży, może wyprzedaże, tematy maturalne, rękodzieło, książka...

I może na książce się skoncentruję.
Lubicie "Greya"? Broniłam się przed tą książką rękami i nogami.
Tak dla zasady i z przekory.
Od zawsze byłam przeciwna temu co popularne. Jak w szkole każda koleżanka kochała się w koledze X- ja wolałam Y. I tak samo jest z książkami "godnymi polecenia". Ale obiecałam pewnej przyszłej mamie, że przeczytam - więc spełniam obietnice.
Szału nie ma. Pierwsze 4-5 rozdziałów śmiałam się w głos...
"...I pachniał tak przyjemnie, świeżym praniem..."
tak, świeże pranie to pierwsze z czym kojarzy mi się przystojny facet. A później było już tylko gorzej. Ale trwam - połowa za mną!
Za to polecę Wam pięć książek tej samej autorki - Małgorzata Gutowska - Adamczyk. Trylogia Cukierni jest rewelacyjna. Ale kolejne dwie - "Podróż do miasta świateł - Róża z Wolskich" oraz "Podróż do miasta świateł - Rose de Vallenord" to pozycje godne polecenia każdemu, kto czytać lubi. Dlaczego? Bo to książki takie jak lubię - życiowe, opisujące ludzkie historie w sposób prosty, a jednocześnie trzymający w napięciu. Każdy rozdział wnosi coś nowego, coś tajemniczego. A i tak finał zaskoczy każdego czujnego Sherlock'a Holmes'a.


Komentarze

Popularne posty